Stel je voor: je roldeur werkt niet en de bedrijfsprocessen dreigen vast te lopen omdat de voorraad niet aan en afgevoerd kan worden. Wat doe je dan? Nou, dan schakel je gewoon één van de vakkundige monteurs van ROMASS Business in. Of het nu gaat om een handbediende of elektrische roldeur, de monteurs van ROMASS Business kunnen je roldeur snel herstellen. Maar hoe gaat dat in zijn werk?
Het maken van een afspraak.
Wanneer je in het bezit bent van een onderhoudscontract kunt u via de website of telefonisch de storing aanmelden door het installatie nummer die op de deur is geplakt door te geven. Wij sturen dan zo spoedig mogelijk een monteur langs om het probleem met de deur op te lossen. Indien je niet in het bezit bent van een serviceovereenkomst kan je een online afspraak maken. Het maken van een online afspraak kan altijd: 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Het maken van de afspraak is erg eenvoudig en het kost slechts 1 minuut van je tijd! Hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je een afspraak kan maken:
- Ga naar www.business.romass.nl en klik op ” online afspraak maken” rechts bovenin de hoek van de website;
- selecteer: ”bedrijf zonder contract” en volg daarna de 7 stappen die aangegeven worden;
- Tijdens die 7 stappen, kun je aangeven wat de storing is van de roldeur;
- Je kunt ook aangeven welke voorkeursdagen je hebt voor het inplannen van de afspraak. Let hierbij wel op dat het voorkeursdagen zijn en dat de definitieve afspraak altijd telefonisch wordt besproken met de planning.
Het inplannen van de afspraak
Nadat je het online aanvraagformulier hebt ingevuld, zul je gebeld worden door onze klantenservice om de afspraak definitief te maken en te bevestigen. Hou er rekening mee, dat je tijdens de eerstvolgende werkdag (nadat je jouw online verzoek hebt gedaan) gebeld wordt om de afspraak vast te stellen. Onze planning houdt bij het inplannen en bevestigen van de afspraak altijd rekening met de opgegeven voorkeursdagen. In sommige gevallen kan het zo druk zijn, dat de monteurs al voor de eerstvolgende dagen ingepland staan. Zodoende kan het sporadisch voorkomen, dat er geen plek beschikbaar is op je voorkeursdag. We zullen in onderling overleg een andere dag kiezen. Wil je zeker weten dat je op korte termijn geholpen kan worden? Dan adviseren we je om telefonisch contact met ons op te nemen.
Het herstellen van de rolpoort
Een van onze techniekers komt naar je toe op de afgesproken tijd en datum. Onze techniekers hebben veel ervaring en kunnen bijna alle soorten storingen oplossen van nagenoeg alle merken en type poorten. Zij kunnen in 95% van alle gevallen de herstelling direct te plaatse uitvoeren. Hoe lang de herstelling duurt, is echter niet vooraf in te schatten. De monteurs van ROMASS Business beschikken allemaal over een servicebus met voldoende gereedschap en onderdelen om je snel te kunnen helpen. Mocht het niet lukken om de roldeuren reparatie direct uit te voeren (wanneer er bijvoorbeeld toch extra onderdelen gebruikt moeten worden of onderdelen speciaal op maat gemaakt dienen te worden), dan zal er een nieuwe afspraak ingepland worden.
Het betalen van de kosten
Wanneer de deur weer goed functioneert, kun je de kosten meteen betalen. Alle monteurs zijn in het bezit van een mobiel pinautomaat. Je kunt de kosten van het bezoek van de monteur door middel van PIN betalen bij de afronding van zijn bezoek. Kun of wil je niet per PIN betalen, dan maken we een factuur voor je. Let op: er worden in dat geval wel administratiekosten in rekening gebracht.
Je ziet het, na een aantal simpele stappen werkt je roldeur weer naar behoren. Heb je nog meer vragen? Kijk dan op onze website www.business.romass.nl.