Marktinc lanceert een nieuwe marketingtool: de online marketing kalender. Met deze geavanceerde tool wordt er een eind gemaakt aan het gebruik van foutgevoelige, slecht deelbare en tijdrovende tools als Excel voor de planning van marketing campagnes en budgetten. De online marketing kalender biedt op een intuïtieve manier overzicht in planningen en marketing uitgaven.
Marktinc’s online marketing kalender, het onderscheid
Krachtige en succesvolle marketing begint niet bij een advertentie, tv-commercial of web banner. Het begint bij het proces dat zich aan de achterkant afspeelt. Hoe creëer je een inzichtelijke en actuele marketing kalender? Hoe zorg je ervoor dat de communicatie rondom campagnes en acties tijdig en efficiënt tot stand komt? En hoe meet je hoeveel er van het budget daadwerkelijk is uitgegeven? Marktinc’s online marketing kalender biedt een complete online oplossing voor al deze uitdagingen.
Overzicht en inzicht
Investeren in gedateerde point solutions wordt overbodig omdat Marktinc’s online marketing kalender op een heldere manier inzage biedt in alle marketing planningen. Denk hierbij aan jaarplanningen, campagneplanningen, budgettaire planningen, begrotingen en uitgaven. Daarbij is het met de standaard geïntegreerde Workflow-manager ook nog eens mogelijk om alle processen nauwkeurig in goede banen te leiden. Hierdoor worden zwakke schakels direct zichtbaar waardoor processen efficiënter en effectiever ingericht kunnen worden
Next Step
Sander Hakze, product manager bij Marktinc, geeft aan dat het geen kruistocht is. ‘Marktinc helpt marketing afdelingen binnen organisaties inzicht te krijgen in hun planningen, bestedingen en workflows. Afdelingen en betrokken externe partijen informeren en op één lijn brengen; daar draait het om bij de online marketing kalender van Marktinc. Een punt dat Hakze nog wil benadrukken is dat het rapporteren rekening houdt met de traditionele wensen van een MT. ‘Rapportages zijn a la minute MT ready en in te voegen in de applicatie die je normaliter gebruikt. Het in kaart brengen van de resultaten van een uitgezette campagne gebeurt zoals een MT dat graag ziet; planning, kosten, baten en prognoses zijn helder. De meetbaarheid biedt learnings en met deze cyclische learnings kun je toekomstige (vervolg)campagnes optimaliseren. Optimaliseren betekent in dit geval onder andere effectiever budgetteren. Meten en beheersen is the next step.’
NOOT VOOR DE REDACTIE
Voor meer informatie neem contact op met:
Sander Hakze, sander@marktinc.com
Tel.nr.: 085 7600 499
Of bezoek de website: www.marktinc.nl