De Deauville van het lingeriemerk Prima Donna blijft zeer populair

De opkomst van budget lingerie staat de verkoop van kwaliteitslingerie zoals de Deauville van Prima Donna niet in de weg. Door de crisis moeten veel huishoudens rekening houden met een kleiner budget dan gewend. Nu de economie weer aantrekt blijft men voorzichtig. Dit verklaart ook de opkomst van budgetlingerie. Lavida Lingerie merkt desondanks geen verschil in verkoopcijfers. Dit is te verklaren doordat vrouwen veel belang hechten aan een goede beha. Men besteedt liever minder op andere kledingstukken dan verleidelijke en comfortabele lingerie.

Geen verschil bij de aankoop van luxe lingerie
Lingerie is tegenwoordig overal verkrijgbaar. Bij budgetstores en zelfs supermarkten liggen steeds meer setjes in de schappen. Mensen hebben minder te besteden en zouden geneigd zijn om goedkoper in te kopen. Dit geldt alleen niet voor lingerie. Lingeriewinkels die lingerie van het hoge kwaliteitssegment verkopen merken geen verschil met voorgaande jaren.

Luxe lingerie is verleidelijk en van uitstekende kwaliteit
Dit is eenvoudig te verklaren. Vrouwen zijn goed voorgelicht als het gaat om de juiste maat en kwaliteit van lingerie. Duurdere beha’s bieden dit wel terwijl de budgetbeha’s hierin beduidend achterblijven. Vooral de Deauville van Prima Donna blijft populair. Dit is eenvoudig te verklaren omdat de beha uiteenlopende doelgroepen aanspreekt. De Deauville van Prima Donna is verleidelijk, stijlvol, biedt goede ondersteuning en is van uitmuntende kwaliteit. Kortom alles wat een vrouw zoekt in een goede beha.

Dit bericht is geplaatst in Persberichten met de tags , , , , , . Bookmark de permalink.

Reacties zijn gesloten.